Li'l Miss Vampire Can't Suck Right
With her cool, mysterious aura, transfer student Ishikawa Luna is already the most popular girl in class. Ohtori, on the other hand, is super average—until he accidentally discovers that Luna’s a vampire…and is absolutely terrible at sucking blood!
Li'l Miss Vampire Is Very Bad
The new transfer student, Luna Ishikawa, is a vampire with a secret; she can't suck blood to save her life!
Li'l Miss Vampire and Sakuma-san
Ishikawa's classmate, Eiko Sakuma, stumbles upon her practice session with Otori in the school library.
Ishikawa learns more about her classmate, Misa Kusunoki; the students in 2-A celebrate Ishikawa's birthday.
Ishikawa is interviewed by the local newspaper; Ishikawa visits Otori's house to look at his paintings.