A striptease would be nice
Eva Röse reveals who is the first comedian to get chucked out of the competition; a special visitor sneaks in to spice things up and catches the participants off guard.
The competition enters its most chaotic phase with the arrival of a special guest; Eva Röse turns up the heat on the comedians by bringing back a familiar face; another elimination takes place.