Jorge Enrique Abello guides comedians through a labyrinth of laughter.
You're Out
As the comedians gain confidence inside the house, the jokes start flowing. The first laughs will appear as well as the first yellow cards. Jorge will show no mercy to any grimace. We'll find out who gets expelled from the house first,.