Marvel's Spidey and His Amazing Friends
Spidey to the Power of Three; Panther Patience
Spidey reminds Spin and Ghost-Spider to work as a team to track Rhino; Spidey learns about patience when he and Black Panther must take down Doc Ock.
Superhero Hiccups; Lost and Found
Spin gets discouraged when his hiccups keep the team from stopping Green Goblin; Spidey is in over his head when he has three things to do in one night.
When Doc Ock's growth serum is used on a baby octopus, the Spidey Team has to stop it from accidentally rampaging into the city; Green Goblin blasts goblin gas all over the city.
Doc Ock sends her favorite octo-bot, CAL, to infiltrate WEB-Quarters with a new invention; Spidey reminds Hulk to use self-control after Rhino challenges him to a strength contest.
Green Goblin uses a remote to control the city's pigeons and invents a wicked weather machine to wreak havoc on the city.
Doc Ock's escape from jail interrupts the Spidey Team's Mother's Day picnic; Miles must make big decisions to save his mom from Green Goblin's not-so-fun-funhouse.