Monster Strike
The protagonist, Ren Homura, returns to the town of Kaminohara, where he once lived. But did he really live in this place before? A nagging feeling tugs at his memories. Meanwhile, a strange game is forcefully installed onto his smartphone - a game called Monster Strike. A gauntlet of battles await him. Through the fierce fighting, he pieces together his scattered memories while uncovering the truth of the game. He's supported by his companions: Aoi Mizusawa, Akira Kagetsuki, and Minami Wakaba. Together they take a step into the unknown, unsuspecting of the secrets hidden below the surface...
The First Strike!
After returning to a hometown he has no memory of living in, Ren Homura finds a mysterious app on his smartphone called Monster Strike.
Ren learns that almost every junior high student in Kaminohara plays Monster Strike, and Aoi invites him to a special place where MS players gather.
Ren wants to challenge the Colosseum after seeing some epic monster battles, but Aoi's a stickler and wants to do things right before joning the fray.
Ren and Aoi are attacked by a mysterious team of junior high schoolers and are quickly backed into a corner.