My Ayrton, by Adriane Galisteu
Brazilian personality Adriane Galisteu relives her love story with F1 driver Ayrton Senna and the controversy she faced following his tragic death.
Metamorphosis
Adriane recounts the immense criticism she faced after Ayrton's death. With support from friends, she eventually discovers her own path.