Belgrieve retires to a quieter life after losing his leg to a beast. He rescues an abandoned child in the woods one day, and trains her to become an adventurer. Angeline achieves S-Rank and decides to return home. Will Angeline return home unscathed?
The attack on the Bordeaux estate is put down, but the fallout haunts the townspeople.