Nyanko Days
Me and My Kitties
Several months after starting high school, Konagai Yuuko still has no friends because she has trouble talking to others.
Weekend with Cats 1
It's the weekend, so Yuuko and her cats relax at home with various activities like drawing, reading, and playing with a smartphone app.
Yuuko heads to a coffee shop with Azumi after school and is shocked by the high prices she sees on the menu.