Oh Boy, Was I Wrong About Her
Seven years after making a childhood promise to always be friends, Hayato is reunited with his formerly tomboyish pal Haruki at a city high school; only now, Haruki has transformed into the girl every guy dreams about!
Beginning With a Summer Day
Childhood buddies Hayato and Haruki are reunited when Hayato moves to Tokyo and sees Haruki at his new school.
I Really Suck at Girl Talk
As the two old friends continue to get reacquainted, Haruki starts teasing Hayato for not owning a cell phone.
Himeko meets Haruki for the first time in years and decides to take her shopping to help update her wardrobe.
Hayato and Haruki go phone shopping together and then Haruki ends up spending the night at Hayato's apartment.
Himeko and Haruki decide to go on a diet, so Hayato starts asking friends for health-conscious recipe ideas.
Hayato steps in when he sees Kazuki trying to make a move on Haruki, who keeps dropping her nice girl facade.