On the Edge: World Cup Ski Racing
Mikaela Shiffrin, Lindsey Vonn, Marco Odermatt, Lucas Pinheiro Braathen and more of the world's most elite Alpine ski racers train for and compete in the Alpine World Cup and the 2026 Milano Cortina Winter Olympics.