Onmyo Kaiten Re: Birth Verse
Narihira Takeru often thinks about Tsukimiya, the girl who appears in his dreams. After an unexpected accident, Takeru finds himself in a parallel universe and meets Tsukimiya. Leaping through time, Takeru gets another shot to fight for Tsukimiya’s life!
Don't Admit Defeat Even if You're Dead! A Delinquent in Denji Heian-kyo!
After an accident, teenage delinquent Takeru wakes up to find the literal girl of his dreams standing there.
When Takeru proves to be a good battle partner for Atsunaga, Yura has some difficult decisions to make.
Seimei plans to put Takeru's explosive but unpredictable power to use in the upcoming Centennial Pandemonium.
After the trauma of losing a Centennial Pandemonium fight, Takeru becomes afraid to enter the black mist.
Takeru's power reaches all new heights, but revelations await him during the next Centennial Pandemonium.