Para - We Are King
Makin' Para
Hajra has just been released from juvenile detention; Fanta is about to graduate from high school; Rasaq is striving for more independence; Jazz is trying to make it as a dancer; an accidental find could help all of them fulfill their dreams.
We Are King
A dealer suspects Hajra, Fanta, Rasaq and Jazz to have stolen his drug supplies and demands they pay him back; Hajra has the idea to ask a friend for help, whose parents are wealthy.
Hajra, Fanta, Rasaq and Jazz celebrate themselves and their dreams while enjoying summer together, but the dealer is still waiting for his money.
Hajra, Fanta, Rasaq and Jazz take a trip together to the countryside; Rasaq realizes how much she is wrong about her future husband.
Rasaq leaves her fiancé Hatam and finds comfort with Fanta; Hajra is accused of stealing a Rolex; Jazz has a once in a lifetime opportunity.