Paradise
Wildcat Is Down
It's just another day in Paradise until Agent Xavier Collins discovers one of the world's most powerful individuals has been murdered; Xavier analyzes the crime scene while recalling his complex relationship with the victim.
Sinatra
Agent Xavier Collins is interrogated; Samantha Redmond (codename Sinatra) begins to reassure the community as she reflects on how she got to Paradise.
Xavier seeks answers on his own and cautiously turns to Dr. Gabriela Torabi; Billy and Jane feel the pressure from Robinson's investigation.
The citizens of Paradise celebrate at the annual carnival; Xavier and Billy delve deeper into their investigation.
Xavier faces the consequences of his investigation, forcing him to consider how to proceed.
Xavier and Robinson set their plans in motion, while Sinatra works to preserve the status quo in Paradise.