PARNEVIKS ALL IN
In this series we follow one of Sweden's favourite couples, Mia and Jesper Parnevik, as they take on their adventurous and challenging bucket list! It will be scary, intimate, hot, funny, tough and very emotional. We also get to follow Mia and Jesper at their house in Florida, as well as when they spend time with the children and some of our most well-known profiles.