Plunderer
I Hate You!
Licht, the legendary Ace of Flashing Strikes, saves Hina from the corrupt military officer. Hina is determined that he is the person her mother told her to find, but Licht seems to disagree.
Jail reveals his true Count of 12500. He even overtakes Licht in raw speed, Licht's specialty. As the townsfolk and Lynn look on, Licht is backed into a corner.
Hina catches up to Licht, guided by a hunch and aided by Nana. They meet Pelmo, another hunch-driven woman. Pelmo is chasing after a lifelong dream, which turns out to be quite dangerous.
Lynn and Pele also catch up to Licht. Sensing the establishment of an awkward love triangle, Nana proposes a cooking match to lighten up the mood.