Privileges
Hoping for a last chance at redemption, a young inmate takes a job inside a luxury Parisian hotel rife with ruthless ambition and betrayal.
Do Not Disturb
On her first shift in the Citadel's day-release program, Adèle is accused of theft and must accept a risky mission to keep her job.
The hotel buzzes as the owner's daughter Reem arrives with her fiancé Mark, who is the target of Adele's secretive mission from Edouard.
With a strike looming, Édouard tasks Adèle with spying on her coworkers, while learning what Mark stands to gain from his marriage to Reem.
While Édouard and Amal scheme to prevent Mark's future ownership of the Citadel, Adèle finds herself drawn into the allure of the hotel's most elite clientele and starts wavering in her commitment to her oldest allies.
As the conflict between Edouard and Mark peaks, Adele finds herself caught in the crossfire - and is forced to go on the run.
As Mark and Reem's wedding day arrives, Adèle prepares to execute her meticulously planned heist, but the bride has other plans.