New House; New Rules
Heidi Klum returns to host the competition series; twelve hopeful new designers are divided into two competing fashion houses and must create a look inspired by Disney princesses and villains.
Feel the Burn
After a shake-up in the houses, the designers are challenged to create a multipurpose athleisure look that mixes fashion and function.
As the competition between the two houses heats up, the designers must use their creative skills to transform boring fabric into fabulous fashion.
The designers head back to school where they must create fashionable looks using unconventional materials before facing a shocking twist at the elimination.
After a difficult elimination, the designers must regroup as they are tasked with creating a companion piece to their unconventional materials look from the previous challenge.
The designers must step up their game as they are asked to create a streetwear look that speaks to their individual brand.