Proud
Following Filip, a reckless young gay man who finds that an unexpected family tragedy shatters his reality.
When his carefree lifestyle is upended by a catastrophic family event, Filip faces a serious choice: grow up or lose all he has left.
As reality sets in, Filip approaches Tosia's biological father and later finds himself on the wrong side of the law.
As caring for Tosia becomes increasingly difficult -- and complicates one of his closest relationships -- Filip gets a reality check.
Filip begins to make serious changes to his home and patterns of behavior, but an early visit from the social worker throws everything into disarray.
Thanks to a second chance, Filip lands a job at a warehouse, but emergencies at Tosia's daycare and with one of his agent's clients complicate his day; Pawel makes a statement that shapes his future.
After a devastating wrinkle in his custody case, Filip makes a rash decision that finds him featured on the news.