Rain Dogs
It's Hard to be a Saint in the City
After getting kicked out of their apartment, Costello and Iris scramble to find housing before nightfall. Meanwhile, Selby's return from prison receives mixed reactions from Costello, Iris, and Gloria.
Scenes From a Crucifixion
As Costello works her job at a local peep show, a journalist offers an exciting opportunity. Gloria unexpectedly forms a connection at the funeral home, while Selby meanders back to his old ways.
Costello goes on an underwhelming date, while Iris confides in Gloria. After an old acquaintance from prison demands restitution, Selby comes to Costello with a proposition.
In Bruton, Costello is finally able to hold a part-time job and live her best life; but as cracks in their family unit begin to form, their seemingly perfect new life begins to deteriorate - with devastating results.
Costello confronts past demons before returning to see Selby for the last time; Gloria receives surprising news.
As Selby begrudgingly adjusts to his new reality, Costello and Iris find a safe space to land; Gloria wavers over a life-altering decision.