Roll Over and Die
Coincidence and Fate
Flum heads off in search of the werewolf from the job request, but she encounters more than she bargained for.
Flum and Sara, on the run from the beast, stumble upon a shady underground ruin.
Now back in the capital, Flum starts to get used to her new living circumstances.