Sand Land: The Series
In a barren desert wasteland, demons and humans eke out an existence; fiend Prince Beelzebub, a demon named Thief, and a human named Sheriff Rao team up and embark on a journey in hopes of replenishing their water supply.
In the barren Sand Land, a human named Sheriff Rao searches for the Legendary Spring to save his people, who are dying of thirst; Fiend Prince Beelzebub and demon burglar Thief soon join him, but desert monsters and nefarious bandits await.