Sebastian Fitzek's Therapy
Berlin psychiatrist Viktor Larenz wants to escape the anniversary of his daughter Josy's disappearance on a North Sea island; there he is visited by the mysterious Anna Spiegel, who seems to know more about Josy's fate.
Viktor must face up to the consequences of the tragedy and is forced to remember events that he would rather forget; Roth attempts to patch up his relationship with his daughter Mila, but his job stands in his way.
Roth helps Viktor Larenz solve the mystery of Josy's disappearance; they must live with the consequences of their actions.