Sex Diaries
The Bartender Seeking Lovers/The Educator Exploring Open Relationships
A non-monogamous bartender finds herself rekindling with her former boyfriend; an educator explores opening up their relationship.
The Woman Unlocking Her Heart/The Engineer Cultivating Love
A woman hopes her pandemic relationship survives out in the real world; a software engineer explores his latex fetish with his partner.
A podcaster navigates casual relationships in the age of hook-up apps; a polyamorous sex educator enjoys a threesome with a new partner.
An ice cream truck driver's commitment issues affect her relationship; a gay widower and father forms a relationship over social media.