Skip Beat!
Feast of Horror
After being tricked by Sho, Kyoko decides to seek revenge on him by also entering the entertainment world; Kyoko heads to Sho's rival production company, LME, where she meets Ren Tsuruga.
Kyoko decides to apply for LME's newcomer auditions; the judges and participants are shocked at the announcement of her astonishing secret techniques with a basic kitchen knife, and she passes the first round.
In order to get back to the original, selfless Kyoko, she must participate in LME's love me campaign, whereby she must help others and do good.