Snack Basue
Welcome to Snack Basue! Delight yourself in this charming snack bar, just five stations away from Hokkaido's largest downtown area, Susukino. Run by the quirky proprietress, Basue, and her junior hostess, Akemi, the place is filled with laughter and smiles from its oddball regulars and walk-ins as they regale tales of their lives. So, pull up a seat and have a drink—is shochu OK?