Sneaker Wars: Adidas vs. Puma
Through unprecedented access to both companies, we uncover the tale of two feuding brothers, Adi and Rudi Dassler, whose multi-decade rivalry and competition helped shape the modern sportswear industry.
A Rivalry Begins
The decades-long feud between Adidas and Puma is one of the greatest rivalries in sports history.
Bjørn Gulden's move to Adidas from Puma sparks shock as both brands continue their fierce rivalry.