Solo
Lara wants to sing but needs someone to produce songs for her; she persuades Isak to do so, but on one condition; this leads to a downward spiral of complications that affects other students at the school.
Ylva makes music to keep her head above water; she tries to get over her breakup with Isak, and her friendship with Kaia is put to the test; Milo and Oskar are forced to work together to create a choreography.
Oskar steps up his training and Milo's intense dancing schedule is starting to take a toll on his body; Isak is starting to recover after the breakup with Ylva, and considers inviting her to the concert.
Isak, Kip and Lara are getting ready for their concert; Kip's patience with Isak is starting to wear thin, and Lara must confront her stage fright; Milo and Oskar haven't spoken to each other since their kiss.