Sorcerous Stabber Orphen
Orphen is a powerful sorcerer whose sis was turned into a dragon. He'll stop at nothing to find her, even if he has to go it alone.
A Vestige of the Past
Orphen is searching for his friend Azalie after she had disappeared five years ago. He's currently trying to pay off his debt at the inn he's staying at when two dwarves named Volkan and Dortin tell him they have a sweet plan to get him out of debt.
The Tower of Fangs
Orphen, Volkan, and Dortin are captured by the authorities after the fiasco with the monster that appeared. Orphen is then summoned by Heartia to go talk to his former master, Childman.
Orphen, Claiomh, and Majic try to get through Fenrir's Forest to get to Tafrem. However, Majic ends up lost in the forest and runs into a mysterious girl.