Stuck in the Middle
Harley Diaz comes from a family with seven kids and is stuck right in the middle! Determined to find inventive means to stand out, she must learn to navigate the challenges of her not-so-average-sized family. With a lot of determination, Harley and her family will prove that they can accomplish anything – as long as they stick together!
Young inventor Harley Diaz is faced with the challenge of getting her family of nine out the door and on time for a very important event!
After her parents forget her birthday, Harley plots to use their guilt to get the ultimate birthday gift.
Harley rents out the family's couch to a foreign exchange student so that she can afford to replace her family's broken tablet.
Harley waits until the last minute to finish her science project and inadvertently takes the Wi-Fi down with her; the family heads out to the movies.
Harley decided she's going to create an activity for the annual block party but struggles to find the perfect idea.
After convincing her dad to give her a chance, Harley unveils her newest invention, the slushinator, at the marina store.