Taisho Otome Fairy Tale
Shima Tamahiko is a self-proclaimed pessimist who’s been exiled to the countryside by his wealthy family because of his disability. But his lonely life is turned upside down by the arrival of Tachibana Yuzuki, his arranged bride.
A hard-working Yuzuki collapses in the summer heat, causing Tamahiko to question his worth as her partner.
Yuzuki holds a celebration for Tamahiko that means more to him than either one realizes.