Tantei Team KZ Jiken Note
Tantei Team KZ Jiken Note centers on sixth grader Aya Tachibana who worries about friends, family, grades, and more. One day, she joins the Detective Team KZ with four very unique boys that she met in cram school: Kazuomi Wakatake, Takakazu Kuroki, Kazunori Uesagi, and Kazuhiko Kozuka.
The Missing Bike Knows Part 1
Sixth-grader Tachibana Aya has no friends. One day, she's called into a special class at cram school, where she meets a group of studious, athletic and unique boys.
The group figures out who stole the bike, but Aya isn't convinced they should take matters into their own hands.
The team makes it to middle school. Aya's mom tells her not to hang out with the new guy who sits next to him in class.