Tenchi Muyo!
Tenchi Masaki is a regular guy whose life takes a turn for the outrageous when Ryoko the stunning space pirate crashes at his grandfather's shrine; in the blink of an eye, Tenchi finds himself surrounded by a bevy of bodacious intergalactic beauties.