The Baby
The Arrival
A dejected Natasha heads to a remote cabin to get her head straight after another friend makes a surprise pregnancy announcement, only to be confronted by exactly what she sought to get away from: a baby.
Inexplicably reunited with the baby, Natasha scrambles to locate his mother and uncovers an alarming pattern of events on a thumb drive; after her friends confuse the situation further, Natasha reaches out to her estranged sister, Bobbi.
Despite Mrs. Eaves' shocking solution to her baby problem, Natasha finds herself willing to do anything in exchange for her help; Bobbi and her partner, Sam, prepare for an important meeting with their adoption social worker.
With the baby now in Bobbi's hands, Natasha must reunite with her mother, Barbara, whom she hasn't seen in 15 years; Bobbi discovers an unmatched ability to put the child to sleep; Natasha confronts her family's fractured history.
As Natasha and Mrs. Eaves remain trapped in Barbara's summer solstice ritual, the baby's complicated origin, connection to Mrs. Eaves, and trauma-filled path to Natasha are revealed.
Desperate to leave the Jupiter House, Natasha, Bobbi and Mrs. Eaves find their plans thwarted by the chaos and destruction of the other suddenly-possessed children; Bobbi receives the social worker's long-awaited call.