The Frontier Lord Begins With Zero Subjects
The war is over, and hero Dias is finally rewarded with land of his own, only to discover it's a barren frontier with no people, no villages and no sign of civilization.
The Frontier Lord and the Girl with the Blue Horn
Dias is awarded a domain for his wartime service, but there's one small problem; does anyone even live there?
The population of Nezrose slowly grows, including a few surprises courtesy of an unusual visitor.
Dias meets the new lord of the neighboring domain, and he learns there are many rumors about them both.
Dias tries his hand at farming, and Eldan sends a caravan of gifts to help him establish his domain.