The Mind Behind Power
This Argentine thriller follows the president-elect's psychologist, who is extorted by a mysterious organization that threatens to reveal his darkest secret unless he gets the newly elected chief executive to resign.
Introspection
After the inauguration of his patient as President of Argentina, psychologist Marcos is extorted into forcing the president to resign.
The Price of Power
With a key role in Víctor's removal, Marcos must sabotage the president's therapy with his new psychologist in order to win him back.
Once Marcos gets Víctor back as a patient, Lauren demands private information about the president to attack his weak points.
Marcos takes advantage of the great crisis that the president and the first lady are going through to destabilize Víctor.
Marcos contacts his psychologist to repair his relationship with his daughter and regain control of his life.