The Old Man
When Dan Chase's past catches up to him, he must flee the town he's called home for three decades.
Chase finds a temporary hideout, but Harold Harper and the authorities are still after him.
Forced to flee, Chase finally tells Zoe the truth about his past, but it might be too late.
IV
Both Chase and Harper try to move forward with their plans, but their choices backfire.
Chase and Harper face decisive tests; Zoe finds a new path forward as old stories resurface.
Chase and Zoe enter the lion's den; as Harper ends one partnership, another begins.