The Pact
Piotr discovers that the scandal is much more gruesome than he originally suspected; he realizes that someone is trying to manipulate him.
Piotr's nephew disappears suddenly; during Piotr and Ewa's investigation, Piotr discovers the brutal truth about his own brother.
Piotr is forced into hiding and Andrzej, who has committed himself to solving the case, offers Piotr a helping hand.