Philia Adenauer hails from a family of Saints, fighting to protect the Kingdom of Girtonia from monsters. After Philia’s fiancé, Julius, breaks off their engagement, Philia is sold to the kingdom of Parnacorta. Will her homeland survive without her?!?
Philia tries to get adjusted to her new life in Parnacorta, while the locals try to get adjusted to her.
Osvalt takes Philia on a date around Almburg while Mia tries to learn more about her sister's departure.
Philia gets a new ally; she and Mia learn more about the forces conspiring against them.
Philia takes on an apprentice and learns more about the pasts of princes Reichardt and Osvalt.
Mia seeks to impart the situation's urgency to Prince Julius, while Philia and her new friends send aid.