The World Ends With You The Animation
Based on the hit game from Square Enix, Neku has died but doesn’t remember what happened. He joins the Reaper’s Game in The Underground, a contest for the dead to be brought back to life…and losers are erased from existence.
There are no new missions, and it's making Neku nervous; Joshua, however, has his own agenda, and he wants Neku to lend him a hand; when the pair reunite with Hanekoma, a chance remark sparks a memory in Neku.