Then You Run
The short holiday of four teenagers in Rotterdam turns into a dark adventure; when Tara's father is suddenly found dead, she and her friends have to flee from evil gangsters led by her uncle.
As Ruth looks after Tara, Stink and Nessi's plan to sell the rest of Orin's stash and make some 'easy' money takes a tragic turn.
Tara and Stink sell Reagan's drugs at a festival but with the help of Dagmar, he and his men track them down; as Tara tries to evade her furious uncle, Stink's reunited with Marten; but the afternoon ends in tragedy, with repercussions.
Alone, pregnant and seriously unimpressed, Stink must use her wits to survive Reagan's top hit-man Turi and son Darian, who have orders to kill.