Treme
Do You Know What It Means
A New Orleans neighborhood celebrates its first second-line parade since Hurricane Katrina.
Albert takes the law into his own hands; LaDonna receives news about her missing brother.
Right Place, Wrong Time
Albert makes a shocking discovery; Davis barters freedom for piano lessons; Antoine hits rock bottom; Annie gets a birthday gig.
Antoine heads to Baton Rouge to visit his sons; LaDonna and Toni probe a case of mistaken identity; Sonny takes a gig in Texas; Albert accepts a dinner invitation; Delmond considers a tour offer.
Albert presses Councilman Ron Singleton to reopen housing projects; Davis enlists local musicians to cut a campaign CD; Janette cooks for four celebrity chefs; Annie fails to embrace Sonny's houseguest.