Uglymug, Epicfighter
An Epicgod Is Born
Shigeru Yoshioka is a very ugly man who tries to reincarnate in another world, disgusted with life.
Exploring Epic Dungeon
Shigeru and his group spend their first day in the city and set out to explore their first dungeon.
After his transformation, Seiji is determined to take down Kyoshiro's band of bandits.
Shigeru and Reeze stop Reia from hurting Seika. Then, Seika transforms into an angel to help Reia.