Umamusume: Pretty Derby
After many trials and tribulations, it is finally time for Team Spica to race in the Spring Tennoushou; trainer acknowledges that Mejiro McQueen has the advantage when it comes to long distance, but it's hard to imagine Tokai Teio losing.