When Eagles Dare: Crystal Palace F.C.
Behind-the-scenes footage and interviews tell the story of the Crystal Palace's remarkable rise, from near-extinction to unlikely Premier League promotion, during the extraordinary 2012-2013 season.
Back from the Brink
With Crystal Palace deducted 10 points and on the brink of going out of business forever, four fans battle to strike a deal that will save the club they've supported since childhood.
Dougie's Team
Rookie manager Dougie Freedman adds to his band of misfits; the frontline finally clicks, and Wilfried Zaha is on fire.
Ian Holloway comes bounding in the door; even with promotion-winning pedigree, taking over a winning team is a tough job, especially when Manchester United come after the best player.
The wheels come off; Steve Parish's nightmare of Bolton beating Palace to the playoffs is a real possibility; something stinks on the south coast and Ollie is raging.
Excitement builds for the fans as the big day out at Wembley nears, but it's business as usual for Ollie and his boys -- no sunshine break on a beach, just a 39-year-old on a bench.