Wizards Beyond Waverly Place
Billie, a powerful young wizard at the center of a mysterious prophecy, is sent to live in the mortal world with the only wizard teacher who can help her control her powers—Justin Russo.
Everything is Not What it Seems
Alex Russo brings a mischievous and powerful student, Billie, to her brother Justin's home in the hopes of coaxing him out of retirement to teach her.
Mortal Vibes Only
Billie's use of magic outside the lair gets her in trouble with Justin; her fear of being kicked out of yet another home bubbles to the surface.
On her first day of school, Billie uses magic to impress Roman's best friend; when a jealous Roman steals Billie's wand, he falls into the grasp of a wizard-hunting phantomus.
On Halloween, Billie tells Roman about Pumpkin Belly, a ghoul who eats anyone whose house isn't spookily decorated; Justin, Milo and Giada defend the home from pranksters.
Billie and Justin work together to undo a spell when Billie's prank goes awry; Roman gets new muscles thanks to a magical muscle tee; Milo's class pet is loose in the house.
Billie uses a spell on her BadgerBook profile and accidentally enchants her classmates; she has to find a way to break it to get everyone back to normal.