Yakuza Fiance
Yoshino’s engagement is far from a dream come true. Her grandfather, head of Kansai’s largest yakuza group, has arranged her marriage to Kirishima, the Miyama Clan leader’s grandson. He seems charming, but his warm facade hides a dark and dangerous truth.