Yearly Departed
You are cordially invited to the most hilarious party of the year. The groundbreaking comedy special returns with an all-star lineup of the funniest women of the year bidding a raucous farewell to 2021. Hosted by Yvonne Orji (Insecure) and featuring a musical performance by Alessia Cara, Yearly Departed roasts and toasts all we are leaving behind from Hot Vaxx Summer to Zoom.
Goodbye and good riddance, 2020. In this hilarious, absurd, life-affirming comedy special, seven outspoken female comedians lay to rest the year that never seemed to end. Hosted by Phoebe Robinson (2 Dope Queens), a lineup of some of the world's funniest women bid farewell to 2020's biggest conceptual casualties, from TV Cops to Casual Sex, giving the year a cathartic sendoff.