Young Sherlock
In the 1870s, young Sherlock Holmes unravels a globe-trotting conspiracy as he investigates his first case.
The Case of the Missing Scrolls
In 1871, a wayward young Sherlock Holmes is sent to Oxford to keep out of trouble, but he soon finds himself the prime suspect in a police investigation that threatens his entire future.
When an Oxford professor is brutally murdered and evidence places Sherlock at the scene of the crime, Moriarty must act fast and find the real killer before Sherlock faces the gallows.
Reeling from Shou'an's words, Sherlock and Moriarty try to piece together why the mystery of Shou'an and the murdered professors has led them to the most unexpected of places: the Holmes family itself.
Years after a devastating accident tore the Holmes family apart, suspicions mount about what really happened to Sherlock's sister that day; tensions spill over as Sherlock and Moriarty come to blows over damning new evidence.