As Long as We Both Shall Live
S2, E7: The honeymoon may be over for April and Leo as they try to settle into a normal married life. April's "cleaning system" versus Leo's mess is not the only issues they have to work on. Leo is in full swing at his new job and is making lots of plans for the future - not just in his job but for his life with his new wife. April is trying to live life to the fullest in the moment as Leo taught her so Leo's "new" future planning is throwing her off. Meanwhile Brenna doesn't feel as welcome or supported at her new school's LGBQT club.