A Line of Fire
After his wife passed, ex-secret agent for the FBI Jack Conry aka "Cash" left it all behind to dedicate himself to his two daughters. Despite a fulfilling life at home in Miami, Cash misses his calling to make an impact and is considering a return to the force. The decision is made for him when a friend calls for help, launching Cash back into a dangerous underworld of corruption and intrigue.